kilka linków dla polecanych ;-)

* * * * * * * * * * *

--wymiana banerkow from TopSerurfer.com

środa, 15 grudnia 2010

tak sobie dzisiaj pomyslałem...i załozyłem tego bloga...

na początek kilka zachęt dla podłapania tzw "poleconych"

autoSurf z małym banerkiem - zbierasz punkty za czas wyswietlania i klikanie w dodtakowe reklamy na stronie konta   zarabiaj pieniądze po zarejestrowaniu trzeba sciagnac mala aplikacje i uruchomić - z lewej strony banerka symbol $ otwiera strone Twojego konta, minus umozliwia przestawienie banera w nowe miejsce ekranu (nie da sie schować banera dosuwajac go np maxymalnie w prawo - zacznie opierac sie o tę scianke...mozna go jedynie wyłaczyć znakiem X) - wypalty raz w miesiacu - przelicznik punktów jest zmienny i jak na razie oscyluje chyba w okolicach...
(na chwile zaglądam do pierwszego z brzegu "magla" ) no może coś 10c za 1000 punktów[stan na poczatku 2010r] - ja w 12 dni uzbieralem prawie 8tysiecy (klikając dodatkowo w banery reklamowe(po 5-10 punktów, około 20 na dobe) na stronie konta (otwiera sie po kliknięciu w znak dolara z lewej strony uruchomionego "banera" ,A JEŚlI na tym "banerku" pojawi się autoreklama 20dollars2surf.com w postaci banera z plikiem zielonych.. zarabiaj pieniądze
i klikniemy w nią to otworzy się strona naszego konta z informacją o naszej "losowej" wygranej od 1 do 1000 punktów (poczatkowo myslałem ze to zależy od czasu jaki upłynie od momentu rozpoczecia wyswietlania tej auto reklamy..ale to rzeczywiście jest losowe /na chwile pisania tego wpisu najwiekszy bonus miałem 60 punktowy/) - samo zbieranie punktów , tak jak opisałem powyżej daje raczej marne efekty...ale efekty dużo lepsze zauważymy dopiero po uzbieraniu paczki znajomych-poleconych którzy założą konto na pl.20dollars2surf.com ..no i oczywiście poleceni od naszych poleconych zarabiają także dla nas..i tak do 10 "pokolenia" ;-)


poniżej kilka banerów buxów którym ponoć można zaufać ;-) ..kto odważny niech dołączy do mojej paczki...i razem wypracujmy lepsze jutro ;-)))

neobux.com - 4-5 centów zarobku na dzień dla konta podstawowego +ewentualny procent od zarobków poleconych - wypłata od 2$


PaidToClick.in - ponad 100 reklam dziennie do wyklikania





poniżej banerek kontrolno-referujący ;-) firmy o wyjątkowo dużych płatnościach - podobno to ściema, mnóstwo złych komentarzy...ale chce to sam sprawdzić - możesz się do mnie przyłączyć i samodzielnie sprawdzić jak przybywa dolarków na koncie

samo kliknięcie w ten banerek (z moim saldem na koncie; wypłaty dopiero od 1000$) daje mi punkty 1pkt = 0.01$ - wyjątkowo system nie odrzuca powtarzających się adresów IP - jeśli zapiszesz się z mojego polecenia (via powyższy baner) zarobie dodatkowo połowę tego co Ty


a teraz link do serwisu z zagłębiona reklama
AdBiznes.com

...a tu w miedzy czasie klikania w reklamy trafiłem na e-booka z dostępnym urywkiem
NIELEGALNE ZWIĄZKI


Audrey Tatou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz