kilka linków dla polecanych ;-)

* * * * * * * * * * *

--wymiana banerkow from TopSerurfer.com

poniedziałek, 4 lipca 2011

jakos chyba nie zalapalem koncowki teledysku




Niedawno przy okazji przeszukiwania zasobów Youtube w poszukiwaniu utworów Jolki
[ Elka - Malczik Krasavchik
.. czy
]

trafiłem na zespół "Nie Para" - całkiem miło sie ich słucha,
np - Они знакомы давно /ich pierwszy utwór który mnie zauroczył/


[zwłaszcza że jezyk dosyc podobny a lata rosyjskiego w podstawówce i technikum nie pozostały bez śladu ;-) ]

Плачь и смотри



-- aż w końcu trafiłem na pewne video ...

Бог тебя выдумал


..całkiem miło się zaczyna ;-) wokalistka pokazuje nawet sporo więcej ciała niż w innych (wyyydekoltowana prawie po sam pępek)..

--- On doczekał się na Nią na lotnisku, wiezie gdzieś bryką(jakoby wiózł żonę szefa/kolegi ?), Ona siedzi na tylnym siedzeniu, rozbawiona opowiada, przymila się, śmieje .... ale dlaczego koniec jest taki jaki jest ??? ...hmmm mam pewną teorie na ten temat...ale ciekaw w jestem Waszych opinii, spostrzeżeń ;-) komentarze miło widziane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz